1. Yleiset ehdot

Hyvänolonhoitola Aqvamariini oy:n  (02132144-4) ylläpitämä verkkokauppa. Näitä sopimusehtoja sovelletaan hoitotuote.fi ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. hoitotuote.fi pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisesti ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassaolevia ja hyväksyttyjä sopimusehtoja, jotka ilmenevät hoitotuote.fi -verkkokaupan Tilausehdot -sivulla. hoitotuote.fi ei vastaa vahingoista, jotka aiheutuvat force majeure -esteistä. Tällaisina esteinä pidetään ennalta-arvaamattomia seikkoja tai olosuhteita, joihin hoitotuote.fi ei ole toiminnallaan voinut vaikuttaa ja jotka eivät ole kohtuudella ratkaistavissa. hoitotuote.fi Oy on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle ensi tilassa tällaisista esteistä.

2. Asiakas

HYvänolonhoitola aqvamariini oy / hoitotuote.fi   myy palveluita kuluttaja- ja yritysasiakkaille. hoitotuote.fi  verkkokaupassa noudatetaan kuluttajasuojalain 6. luvun etäkauppalakia. Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton jäsenenä noudatamme myös Reilun Pelin Sääntöjä.

Asiakkaan velvollisuutena on tilausta tehdessään luovuttaa sellaiset yhteystietonsa, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen, puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen tilauksen ja tilausasiakirjojen toimittamista varten. Toimitusaika-arviot annetaan Powerin varastotilanteen ja maahantuojien antaminen tilausaika-arvioiden perusteella. Power Finland Oy ei ole vastuussa ennalta-arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä, mutta on velvollinen ilmoittamaan näistä asiakkaalle ensi tilassa.

3. Tietosuoja

Asiakkaiden tiedot tallennetaan Netvisorin ylläpitämään asiakasrekisteriin, jonka tietoja käytetään asiakassuhteen hoitamiseen. Henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on nähtäväsissä hoitotuote.fi sivustolla. hoitotuote.fi ei luovuta osoitetietoja suoramarkkinointia varten kolmansille osapuolille. Asiakas voi kieltää tietojensa käytön ja käsittelyn markkinointitarkoituksiin ottamalla yhteyttä hoitotuote.fi ylläpitämään asiakaspalveluun. hoitotuote.fi -sivustolla käytetään evästeitä. Evästeillä parannetaan ja nopeutetaan asiointia ja niitä voidaan käyttää lisäksi tarjousten ja henkilökohtaisten tarjousten ja tuotesuositusten tarjoamiseen. Asiakas voi kieltää evästeiden käytön omasta verkkoselaimestaan.

4. Hinnat, takuu ja tuotteet

Hoitotuote.fi -verkkokaupan hinnat ovat euroissa (€) ja sisältävät arvonlisäveron (24 %) tai muun arvonlisäveron suomen lain mukaisesti. Tuotteiden takuu määräytyy tuotteen valmistajan takuuehtojen mukaisesti. Tuotehintoja ja toimitus- ja asennushintoja päivitetään säännöllisin väliajoin verkkokaupassamme. Varaamme oikeuden myös teknisistä ja inhimillisistä virheistä johtuvien hintojen korjauksiin ja tarkistuksiin.

Kunkin tuotteen toimituskulut ovat nähtävissä tuotetiedoissa. Jos tuotteella on muusta tuoteryhmästä poikkeavat toimituskulut tai -tavat, lopulliset toimituskulut määräytyvät ostoskorissa.

Tilaus voidaan tarvittaessa jakaa useampaan lähetykseen. Jälkitoimitamme tuotteet veloituksetta. Varaamme oikeuden toimittaa tarjoustuotteita 1 kpl/asiakas. Varaamme myös oikeuden olla toimittamatta tilausta, mikäli tuotetiedoissa on ollut hintavirhe (esim. tuotteella ei ole hintaa lainkaan), tai jos tuotetta tai sitä korvaavaa tuotetta ei ole enää saatavilla (tilanteita aiheutuu satunnaisesti hakukoneiden säilöessä vanhoja tuotetietoja muistiinsa). Halutessanne lisätietoja verkkokauppamme toimitusehdoista, voitte vapaasti olla yhteydessä meihin. Varaamme oikeuden olla toimittamatta tuotteita jälleenmyyjille.

5. Palautusoikeus

14 päivän palautusoikeus.

Voit palauttaa ostamasi tuotteen – joka on samassa kunnossa kuin ostohetkellä –14 päivän kuluessa tuotteen ostamisesta tai vastaanottamisesta ja saat rahasi takaisin.

Palautusoikeus koskee vain Suomessa käytävää kauppaa.

Muista aina säilyttää kuitti ostoksistasi. 14 vrk:n palautusoikeuden ehdot koskee kaikkia hoitotuote.fi -verkkokaupasta ostettuja tuotteita. Palautettavat tuotteet tulee olla samassa kunnossa kuin ostohetkellä.

Palautuksissa tulee lähettää palautuksesta sähköpostia aqvamariinioy@gmail.com

Postitse palautettavasta tuotteesta tulee pyytää Postilta kuitti ja seurantatunnus, jotka tulee säilyttää. Mikäli palautettu tuote katoaa matkalla, eikä kuittia ole, on vastuu lähettäjällä. Kuitti todistaa Postin vastaanottaneen pakkauksen kuljetettavaksi, jolloin vastuu siirtyy Postille.

 

6. Riita-asiat

Riita-asiat pyrimme ratkaisemaan aina asiakkaan eduksi. Mikäli yhteisymmärrykseen ei kuitenkaan päästä, noudatamme Kuluttajariitalautakunnan suosituksia. Lisätietoja Kuluttajariitalautakunnan verkkosivuilla

 

Maksuehdot

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

 

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

 

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

 

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla
Siirto-palvelun käyttöehdot S-Pankissa

 

GSM-maksu

Ainapay

Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.

Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.

Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:

  • Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
  • Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
  • Enintään kaksi ostosta päivässä
  • Ei toimi prepaid-liittymillä

Lisätietoja: aina.fi

 

 

.

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collectorin yrityslaskun ehdot ovat tarjolla myös heidän sivuillaan: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf

OPn lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot näet tästä.

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:

collector.fi
jousto.com
mash.com/fi

Tilaaja ja GDPR

 

Tilauksen tiedot Tilauksen Hyvänolonhoitola Aqvamariini yhteydessä, sinun pitää syöttää henkilötietoja kuten henkilötunnus tai yrityksen y-tunnus, nimi, osoite, sähköposti ja puhelinnumero. Tilauksen yhteydessä suostut myös siihen, että tallennamme ja käytämme tietojasi tilaukseen liittyen. Jaetaanko tietoja kolmansille osapuolille? Tietosi jaetaan Visma Spcs:n kanssa sopimuksen mukaisesti. Olemme tehneet tietojenkäsittelysopimuksen heidän kanssaan. Henkilökohtaiset tiedot jaetaan kolmansien osapuolten kanssa vain niissä tilanteissa, kun valittu maksutapa edellyttää että lähetämme näitä tietoja. Henkilötietoja ei myydä kolmansille osapuolille Mitä tietoja on tallennettu ja kuinka kauan? Tallennamme asiaankuuluvat tiedot Suomen kirjanpito säädösten mukaisesti niin kauan kuin sitä vaaditaan. IP-osoitteesi tallennetaan myös petosten estämiseksi. Pääsy tallennettuihin tietoihin GDPR:n mukaisesti sinulla on oikeus tietää mitä tietoja sinusta on tallennettuna. Sinulla on myös oikeus pyytää tietojen korjaamista. Saadaksesi lisätietoja, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä aqvamariini@gmail.com tai 0400275007. Henkilötietojan hallinnonti Jos sinusta tuntuu, ettemme millään tavoin noudata henkilötietojen käsittelyn vaatimuksia, voit myös ottaa yhteyttä Suomen Tietosuojaviranomaisiin.